Hoppa till textinnehållet

Registering kundklagomål

Westra Wermlands Sparbank har en strävan att alltid arbeta med att förbättra Bankens produkter och tjänster. En mycket viktig del i det arbetet är att Banken tar kundklagomål på största allvar.

 

Är du missnöjd är den enklaste och snabbaste vägen för att få hjälp att kontakta ditt närmaste bankkontor alternativt Kundcenter 0570-848 00. Vill du istället ta kontakt med oss via nedanstående formulär går detta bra, du kan då ange vilket kontor eller vilken handläggare som klagomålet ställs mot så förmedlas ärendet rätt.

Är du inte nöjd över det svar du fått från handläggare så kan du begära att beslutet ska omprövas hos Klagomålsansvarig, se val ”klagomål ställes till”  i formuläret nedan.

För att få bästa hjälpen, vänligen fyll i alla uppgifter i formuläret. Skulle klagomål ställas anonymt till Banken kommer detta noteras, vi kan dock inte återkoppla med lösning om vi inte vet vem kunden är. 

Det är kostnadsfritt att framföra ett klagomål.