Följ din kortbeställning
När du har beställt ett bankkort kan du följa din beställning i appen eller internetbanken.
Följ din kortbeställning
Om du blivit av med kortet så måste du först spärra kortet och göra en polisanmälan innan du beställer ett ersättningskort. Spärra kort gör du via Spärrservice dygnet runt på 08-411 10 11 eller +46 8 411 10 20 från utlandet. Gäller både ditt bankkort och ditt betal-och kreditkort.
Om du blivit av med ett betal - och kreditkort så skaffar du ersättningskort genom att kontakta oss, via appen eller internetbanken. Det går även bra att ringa. Om det gäller ett Mastercard-bankkort så ersätter du det i internetbanken eller appen. Följ stegen för att beställa.
Om du är osäker på om du har ett kreditkort eller bankkort kan du se sammanställningen av våra kort inom Mastercard.
När du har beställt ett bankkort kan du följa din beställning i appen eller internetbanken.
Följ din kortbeställning
Kom ihåg att du måste aktivera ditt nya bankkort efter att du fått hem det.
Aktivera ditt nya kort
Om du har glömt PIN-koden till ditt bankkort så hittar du information om den i internetbanken eller din app. Följ stegen.