Hoppa till textinnehållet

Vi löser det här tillsammans!

Som kund är du alltid välkommen att kontakta oss. Just nu rekommenderar vi dig att göra dina ärenden via appen, internetbanken eller telefon.
Det är en speciell tid just nu och vi hoppas att vi snart kan träffa dig som vanligt igen. Till dess måste vi tillsammans hjälpas åt att minska smittspridningen och vi uppmanar dig därför att inte besöka våra kontor om det inte är absolut nödvändigt. Ta hand om dig! 

Aktuellt just nu

Boka tid banken

Just nu rekommenderar vi dig att boka tid och ha ditt möte med oss via telefon. Här kan du som privatkund enkelt boka tid för möten och rådgivning via telefon.

Nu hittar du ditt årsbesked digitalt!

Läs ditt årsbesked digitalt genom att logga in, klicka på Dokument i menyn och sedan på Översikt. I internetbanken, kan du som har barn som är kund i banken, även se barnets årsbesked.

Uppgradera barns SäkerhetsID till Mobilt BankID

Nu kan du som förälder enkelt uppgradera ditt barns (12 - 17 år) SäkerhetsID till Mobilt BankID.

Foto: Ung tjej blåser tuggummibubbla

Stöd och råd kring Corona

Här har vi samlat all information kring hur covid-19 påverkar marknaden och för dig som kund, t ex ansökan om amorteringsbefrielser. 

Varning för falska samtal och mejl

Ett vanligt bedrägeriförsök är när bedragare ringer/mejlar och påstår att de är från banken eller polisen. De vill komma åt koder från dosan eller att du loggar in med Mobilt BankID. Om du får den här typen av samtal eller mejl - lägg genast på/radera. Har du lämnat ut koder, kort- eller kontouppgifter? Kontakta oss på telefon eller besök ett kontor. 

Kontakta oss gärna

  • Telefonbanken 0570-84800
  • Spärr Ekenkort (kreditkort) 08-791 49 59
  • Spärrservice övriga kort  08-411 10 11
  • Våra bankkontor