Så gör du för att ringa Kundcenter Privat

Vår telefontjänst innehåller två delar. En självbetjäningstjänst där du kan få saldo och transaktioner upplästa genom knappval och tjänsten personlig service där du får hjälp och rådgivning av våra rådgivare.

  1. Anslut dig till Kundcenter Privat

    Saknar du vår telefontjänst? Anslut dig och skaffa kod i internetbanken. Klicka på knapparna Aktivera när du är inloggad. Saknar du internetbanken? Skaffa både internetbanken och telefontjänst genom att logga in med Mobilt BankID.

    Sedan är du välkommen att ringa oss på 0570-848 00.

  2. Använd en kod för att legitimera dig

    Är du redan ansluten till vår telefontjänst, men saknar kod? När du ringer till Kundcenter Privat kan du välja att legitimera dig med Mobilt BankID eller med en PIN-kod. 

    Skaffa Mobilt BankID

    Gör så här för att skaffa Mobilt BankID

    Skaffa PIN-kod

    Du kan aktivera eller skapa ny PIN-kod i internetbanken.
    Logga in och skapa ny PIN-kod